Орієнтовна схема аналізу виховного заходу

Дата: ________________________________________________________

Клас(и) _____________________

Форма заходу: _________________________________________________

Тема:____________________________________________________________

Мета заходу:___________________________________________________

Хто проводить:__________________________________________________

Мета відвідування:______________________________________________

Основні параметри аналізу.

І. Аналіз готовності педагога (педагогічного колективу) до проведення ви­ховного заходу:

1. постановка мети і завдань заходу; на виховання яких якостей учнів спря­мовано захід;

2. урахування рівня вихованості учнів під час визначення мети і зав­дань заходу;

3. місце даного заходу в загальній системі виховної роботи.

II. Процес підготовки:

1. спрямовуюча роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у ході підготовки заходу, тактовна допомога учням;

2. роль органів самоврядування під час підготовки й проведення заходу;

3. забезпечення в процесі підготовки згуртованої, злагодженої роботи колек­тиву; формування стосунків співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості;

4. організація діяльності учнів (вихованців): уточнення обов'язків і повнова­жень кожного учня (вихованця) та встановлення конкретних термінів виконан­ня окремих завдань тощо.

III. Проведення заходу:

1. Організація:

а) місце проведення, оформлення приміщення, обладнання, використання наочності, ТЗН;

б) своєчасність початку та організоване проведення;

в) дотримання регламенту, доцільність його використання;

т) участь представників громадськості, батьків у проведенні заходу; ефек­тивність їхньої участі;

ґ) дотримання під час заходу санітарно-гігієнічних вимог, правил пожежної безпеки, техніки безпеки;

д) запобігання перевтомі та врахування особливостей фізичного розвитку учнів (вихованців);

е) зовнішній вигляд учнів (вихованців);

ж) дисципліна.

2. Зміст:

а) цілеспрямованість; чи доведено мету до учнів (вихованців);

б) зв'язок із життям класу, школи, району, міста;

в) використання під час проведення заходу питань, які хвилюють учнів;

г) врахування вікових та індивідуальних особливостей; ґ) емоційна насиченість заходу;

д) вплив на розширення світогляду учнів, на розвиток пізнавальних інтересів.

3. Методика проведення:

а) чи оптимально обрано форму проведення (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція, конкурс тощо);

б) роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у проведенні заходу, його педагогічна майстерність;

в) наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу;

г) рівень самостійності учнів у обговоренні проблем.

IV. Результати:

1. Досягнення поставлених педагогом мети та завдань даного заходу.

2. Виконання плану заходу.

3. Аналіз ставлення учнів до змісту заходу, рівень їхньої активності.

4. Чи був захід цілісною системою, чи набором різних, необ'єднаних між со­бою частин?

5. Що вдалося краще, що гірше? Цікаві знахідки педагога.

V. Загальні висновки

Кiлькiсть переглядiв: 1797

Коментарi

  • SimonRuils

    2018-03-08 20:09:32

    Hi all ! The up and coming unemployment level is finally at one alarming judge. Actually, commonly there are actually lots with factors inexact a company simultaneously. Who doesn't need extra money today? Make more research before deciding upon up. That is when he generates an report about one and per audio Music recording. Please examination with your amazing local cops regarding fundraising guidelines and furthermore any that are required filings earlier you proceed. Now, your corporation might...

  • Jasonnviets

    2017-03-04 23:43:58

    Livecchi 4310146588 Banda Ase [url=http://clarasiirara.blogspot.com/2013/03/menghilangkan-bekas-jerawat.html]menghilangkan bekas jerawat[/url]...

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031